Grywalizacja to styl zarządzania.
To nie styl autokratyczny, a pragmatyczny w zarządzaniu. Realizacja celów czy nawet znaczne ich przekraczanie w atmosferze współpracy, wymiany najlepszych praktyk, CHĘCI uczestników do wydajnej pracy. Tego nie zrealizujesz poleceniem “oczekuję od WAS wdrożenia grywalizacji w Waszych placówkach”. Takie mechanizmy budzą kontrreakcję i niechęć. Nastawienie do ludzi i celów musi by poparte nie tylko deklaracją, ale również działaniem menagera zarządzającego. Nastawienie do ludzi “to widać i czuć”, tego nie da się jednego dnia zmienić. Autorytet stanowiskowy jest zaledwie częścią całkowitego autorytetu, a ten buduje się poprzez fakty i działania. Ludzie pamiętają znacznie więcej złych rzeczy niż tych dobrych, dlatego należy czynić jak najwięcej dobra, aby przykryć błędy, złe wcześniejsze działania. Czy jesteś na to gotowa, gotowy?