Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów.

/, blog/Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów.

Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów.

Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów.

Konkretny przykład jak działa wdrożenie grywalizacji w strukturach sprzedaży. To przykład tylko jednej kampanii, a jest ich wiele. Wdrożenie zasad grywalizacji nie jest łatwe, ale poświęcenie się temu tematowi daje bardzo dobre wyniki ilościowe i jakościowe.

 

Osiągnięty sukces w jednej kampanii zachęca uczestników do wygrywania kolejnych kampanii. Handlowcy, menagerowie, dyrektorzy oddziałów, zachęceni jednym zwycięstwem chcą kolejnych. Praktycznie każda kolejna kampania to ponowne zwycięstwo, a siły sprzedaży zaczynają samodzielnie pracować wytwarzając nowe pomysły, aby osiągać coraz to lepsze wyniki. Przekłada to się na wyniki sprzedaży planu rocznego dla każdego poziomu zarządzania. Więcej w kolejnych artykułach niebawem….

By |2018-11-29T22:44:23+01:00listopad 29th, 2018|Bez kategorii, blog|Możliwość komentowania Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów. została wyłączona

About the Author: