Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów. II cz.

/, blog/Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów. II cz.

Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów. II cz.

Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów. II cz.

Kolejna kampania wdrażania nowego produktu do sprzedaży i kolejny sukces. Kolejne zastosowanie metodologii grywalizacji do wdrażania nowych produktów, do podjęcia takich działań aby struktura sprzedaży składająca się z prawie 400 agentów, 30 menagerów liniowych, 10 dyrektorów oddziałów realizowała cele. Organizacja kolejnych kampanii w metodologii grywalizacji jest zdecydowanie łatwiejsze niż przy pierwszej próbie.

 

Menagerowie i handlowcy widzą sens działań, angażują się bardziej niż przy wcześniejszych kampaniach, rośnie zaufanie do lidera grywalizacji, a przez to do firmy, następuję większa wymiana doświadczeń, podpowiedzi, współpracy, pojawiają się liderzy grywalizacji. Powstają coraz to lepsze pomysły i chęć wygrywania w rankingach. Cele stawiane rosną i nie pod wpływem przymusu, nakazu, zastraszania, a dla siebie samego i lidera. Wynik znacząco rośnie….

By |2018-12-02T08:27:06+02:00Grudzień 2nd, 2018|Bez kategorii, blog|Możliwość komentowania Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów. II cz. została wyłączona

About the Author: