Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów VI część.

//Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów VI część.

Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów VI część.

Następna kampania i choć w niej nie mielimy najwyższej składki to w aktywności sprzedażowej zdecydowanie wygraliśmy. Niższa składka to efekt słabszego rynku, mniejszej zamożności naszych klientów w obszarze przeze mnie zarządzanym. Cieszyć się należy, że GRYWALIZACJA działa. Działają wcześniej opracowane mechanizmy GRYWALIZACJI, dyrektorzy, menagerowie, agenci widzą słuszny kierunek działań i walczą o wynik. Kilkaset podległych osób widzi słuszność podejmowanych działań, angażują się coraz więcej, a praca staje konkretna, mierzalna i przewidywalna. I nie potrzebne tu są mechanizmy zastraszania ludzi, a tylko mechanizmy współpracy opartej na celach SMART-owskich.

Wdrażanie nowych produktów powoli staje się domeną regionu którym zarządzałem i wszyscy są tym podekscytowani. Nie ma przyjemniejszej pracy dla wszystkich jak w środowisku sukcesu.

By |2018-12-27T12:39:31+02:00grudzień 27th, 2018|blog|Możliwość komentowania Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów VI część. została wyłączona

About the Author: