Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów VII część.

/, blog/Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów VII część.

Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów VII część.

Ostatnia szczególnie trudna dla mnie kampania. Większe i bogatsze środowiska bez większych problemów, ale mniejsze miasta były wyzwaniem. Trzeba było stworzyć inne mechanizmy GRYWALIZACJI niż do innych produktów. Nowy produkt miał całkowicie zastąpić stary dobrze sprzedający się, więc tym bardziej było to ważne dla firmy, a przez to dla mnie osobiście. Stworzyłem cały system pracy, aby osiągnąć. Agenci, menagerowie, Dyrektorzy przez miesiąc uczestniczyli w programie szkoleniowym, przyjeżdżając po kilkaset kilometrów aby w uczestniczyć w programie GRYWALIZACJI na poziomie regionu. Nazwałem ją poziomem mistrzowskim Grywalizacji, a wynik potwierdził moje działania. Po rozpoczęciu sprzedaży po 6 miesiącach pracy wynik wyglądał jak poniżej.

Wtedy zakończyłem pracę w firmie…

By |2019-01-04T15:04:43+02:00Styczeń 4th, 2019|Bez kategorii, blog|Możliwość komentowania Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów VII część. została wyłączona

About the Author: