Wyniki które przedstawiam to dane roczne w pierwszych latach mojej pracy jako Dyrektor Regionalny. Dane te składają z wielu różnych grup produktowych, ale to co jest ważne, to w danym roku przeprowadziłem kilka kampanii GRYWALIZACJI we WDRAŻANIU NOWYCH PRODUKTÓW do sprzedaży, a udany wynik każdej kampanii – zakończonej sukcesem, zaskutkował najlepszym wykonaniem planu rocznego spośród wszystkich Regionów. To przekonało mnie do doskonalenia mojego systemu GRYWALIZACJI, do tego, aby skutecznie go do wdrażać do dużej struktury sprzedażowej. Piszę to tym na mojej stronie www.wlodzimierzmazur.pl w artykułach tam umieszczonych. Kolejne informacje o GRYWALIZACJI będę systematycznie umieszczał na mojej stronie. Zachęcam do korzystania.
Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów VIII część.
By Włodzimierz Mazur|2019-01-09T21:01:12+02:00styczeń 9th, 2019|Bez kategorii, blog|Możliwość komentowania Grywalizacja a wyniki sprzedaży nowych produktów VIII część. została wyłączona