Szkolenie z Grywalizacji we wdrażaniu nowych produktów w dziale sprzedaży.

/, blog/Szkolenie z Grywalizacji we wdrażaniu nowych produktów w dziale sprzedaży.

Szkolenie z Grywalizacji we wdrażaniu nowych produktów w dziale sprzedaży.

Pojęcie Grywalizacji używane od 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reeversa z Uniwersytety Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada założycieli firmy Seriosity dokonuje w Polsce, ale i nie tylko przełomowych zmian w podejściu biznesowym. To nowe podejście skupia się na mechanizmach gry, które przenoszą znacznie większe wyniki niż tradycyjne podejścia w zarządzaniu. Zastosowanie mechanizmów gier znajduje już zastosowanie w edukacji, rekrutacji, obsłudze klienta. Zastosowanie metod mechaniki gier w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi niesie za sobą dwa pożądane skutki. Pierwszy to wzrost wielkości sprzedaży, przy znacznie lepszej jej jakości, a drugi to wprowadzenie w organizacji sprzedażowej motywacji do działań, fanu pracy i zdecydowanej zmiany w postawach zespołów handlowych do pracy w sprzedaży. Skutkuje to bardzo intensywnym rozwojem organizacji ze zdecydowaną pozytywną zmianą postaw handlowców do firmy, jej menagerów, a również i do klientów.

Harvard Business Review uznał Grywalizację jako jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

By |2019-02-05T20:47:51+02:00Luty 5th, 2019|Bez kategorii, blog|Możliwość komentowania Szkolenie z Grywalizacji we wdrażaniu nowych produktów w dziale sprzedaży. została wyłączona

About the Author: