GRYWALIZACJA A KREATYWNOŚĆ.

/, blog, Uncategorized/GRYWALIZACJA A KREATYWNOŚĆ.

GRYWALIZACJA A KREATYWNOŚĆ.

Grywalizacja rozwija kreatywność u każdego członka zespołu, grupy tworzącej określoną społeczność. Mam na myśli zarówno na przykład uczniów w klasie, nauczycieli w szkole, pracowników w dowolnym dziale, jak i sprzedawców z zespole sprzedażowym. Zarządzanie grywalizacyjne pozwala obudzić pokłady entuzjazmu u najmniej aktywnych członków zespołu. Pozwala na to na to mechanizm wymiany doświadczeń, który jest jednym z elementów tworzenia systemu grywalizacji w zespole do wykonania określonego zadania, celu. Wymiana doświadczeń jest tak prostym elementem, szczególnie działającym w grywalizacyjnym zarządzaniu. Każdy najlepiej funkcjonujący członek zespołu jest chętny i chce podzielić się swoimi sukcesami, pomysłami, że wykorzystanie tego mechanizmu staje oczywistym i wręcz pożądanym w zespole. Korzystają na tym wszyscy członkowie. Najlepsi zostają dowartościowani, bo rośnie ich ego, są nagrodzeni możliwością prowadzenia szkoleń, najsłabsi, bo dostają gotowe wzorce do wykorzystania. Gotowe wzorce motywują ich do kopiowania sprawdzonych rozwiązań, do wdrażania ich w swoim działaniu, pracy. Często modyfikują te wzorce, a przez to tworzą nowe pomysły, których do tej pory nie mogli stworzyć. Tak tworzy mechanizm pobudzania najsłabszych członków grupy zespołu, a cel postawiony przez zarządzającego jest znacznie lepiej realizowany, przez większą liczbę członków grupy

By |2019-10-28T21:56:15+02:00październik 28th, 2019|Bez kategorii, blog, Uncategorized|Możliwość komentowania GRYWALIZACJA A KREATYWNOŚĆ. została wyłączona

About the Author: