To nie styl autokratyczny, a pragmatyczny w zarządzaniu. Realizacja celów czy nawet znaczne ich przekraczanie w atmosferze współpracy, wymiany najlepszych praktyk, CHĘCI uczestników do wydajnej pracy. Tego nie zrealizujesz poleceniem “oczekuję od WAS wdrożenia grywalizacji w Waszych placówkach”. Takie mechanizmy budzą kontrreakcję i niechęć. Nastawienie do ludzi i celów musi by poparte nie tylko deklaracją, ale również działaniem menagera zarządzającego. Nastawienie do ludzi “to widać i czuć”, tego nie da się jednego dnia zmienić. Autorytet stanowiskowy jest zaledwie częścią całkowitego autorytetu, a ten buduje się poprzez fakty i działania. Ludzie pamiętają znacznie więcej złych rzeczy niż tych dobrych, dlatego należy czynić jak najwięcej dobra, aby przykryć błędy, złe wcześniejsze działania. Czy jesteś na to gotowa, gotowy?
Grywalizacja to styl zarządzania.
By Włodzimierz Mazur|2020-10-21T10:58:36+02:00październik 21st, 2020|Bez kategorii, blog|Możliwość komentowania Grywalizacja to styl zarządzania. została wyłączona