Podstawowe zachowania w komunikacji

/Podstawowe zachowania w komunikacji
Podstawowe zachowania w komunikacji2018-11-05T12:44:29+02:00

Podstawowe zachowania w komunikacji  – cele szkolenia.

W dzisiejszych czasach największą trudnością w organizacjach jest komunikacja. Jak skutecznie się komunikować z pracownikami, klientami to wyzwanie każdej osoby mającej kontakt z innymi ludźmi. Błędy komunikacji sprawiają, że nie osiągamy zamierzonego celu w komunikacji z klientem, czy przełożonym. Aby to poprawić konieczne jest poznanie metod skutecznej komunikacji, jak skutecznie ustrzegając się błędów poprawnie się komunikować?

Tematy szkolenia

  • efektywne zachowania w procesie komunikacji
  • reguły efektywnej komunikacji
  • radzenie sobie z krytyką
  • komunikacja wewnątrz organizacji
  • ogólne zasady zadawania pytań
  • błędy przy zadawaniu pytań
  • elementy mowy ciałem i strefy komunikacji osobistej
  • przeszkody w komunikowaniu

Dzięki udziałowi w szkoleniu pracownicy poznają:

  • zasady efektywnej komunikacji
  • co, kiedy i jak zapamiętujemy najlepiej
  • najczęściej stosowane błędy w komunikacji
  • zasady unikania błędów w komunikacji
  • najczęściej popełniane błędy w komunikacji i zadawaniu pytań
  • jak unikać przeszkód w komunikacji

Jesteś zainteresowany szkoleniem ? Zadzwoń 502 388 623 i sprawdź mnie.