Obiekcje w negocjacjach

/Obiekcje w negocjacjach
Obiekcje w negocjacjach2018-11-05T12:43:21+02:00

Obiekcje w negocjacjach – cele szkolenia.

Temat obiekcji zarówno w kontakcie z klientem jak i przełożonym ma duże znaczenie dla realizacji celu. Klient może kupić lub nie produkt, usługę jeżeli sprzedający będzie rozumiał proces i nim sterował. Menager może skutecznie wpłynąć na podwładnego, jeżeli będzie znał zasady negocjacji. To wszystko sprawia, że każda organizacja rozwijać się będzie lepiej i szybciej od konkurencji, jeżeli ich pracownicy będą stosowali się zasad opartych na dobrze przeprowadzonych negocjacjach. Oferta składa się z następujących grup tematycznych.

  • jak pracować z obiekcjami
  • przełamywanie obiekcji
  • skuteczne zamykanie spotkań handlowych
  • techniki argumentowania
  • pozyskiwanie nowych klientów

Jesteś zainteresowany szkoleniem ? Zadzwoń 502 388 623 i sprawdź mnie.