Grywalizacja w SPRZEDAŻY NOWYCH PRODUKTÓW, czyli jak ją przeprowadzić – cele szkolenia:
Model grywalizacyjny opisuje szereg zasad, punktów, które muszą być wzajemnie połączone i zrealizowane, aby grywalizacja odniosła skutek. Połączenie tych zasad i reguł, zrealizowanie ich daje gwarancję wzrostu sprzedaży. Kluczem do tych działań jest postawa menagera wdrażającego grywalizację. To od jego komunikacji z podwładnymi zależy jak grywalizacja będzie przebiegała w zarządzanym przez niego zespole. W szkoleniu uczymy jakie elementy składają się na udaną rywalizację, co i jak powinien menager robić, aby tworzył grywalizację na potrzeby zarządzanego zespołu. Dajemy gotowy i sprawdzony instruktarz rywalizacji i gotowe materiały:
- czym jest, kiedy i jak ją stosować?
- instruktaż i zasady przeprowadzania grywalizacji
- rodzaje strategii celów w grywalizacji i ich skuteczność- metoda odgórna podziału celów i metoda odwrotna, jak ją stosować, zalety i wady, konsekwencje
- elementy wiedzy produktowej i sposoby ich weryfikowania według modelu D. Kickptrika
- znaczenie korzyści dla klientów i sprzedawców
- gry – techniki, metody, rodzaje
- stosowanie technik wizualizacji do skuteczniejszego oddziaływania na sprzedawców i menagerów
- kalibracja działań i kampaniach, generowanie pomysłów, Best practice, inspiracje i motywacja podległych pracowników.
- zarządzanie sytuacyjne K. Blancharda i pragmatyczne i ich wpływ na wynik
Jesteś zainteresowany szkoleniem ? Zadzwoń 502 388 623 i sprawdź mnie.
Metody grywalizacji stosowałem od ponad 20 lat. Wypracowałem swoje własne metody pracy, które sprawdziłem i wdrażałem w zespołach przez siebie zarządzanych. Począwszy od małych grup, aż po zespoły 600 osób. Moje metody działają i się sprawdzają. Wielu mnagerów z powodzeniem je stosuje. Oto moje dowody w konkretnych wynikach:
2007 – 2012.
Zarządzałem strukturą 10 oddziałów, 5 filii oddziałów, 6 placówek franczyzowych – razem 600 osób.
Nagroda za wyniki za rok 2007 – wyjazd z małżonką na Mauritius.
Najlepsze wdrożenia do sprzedaży wszystkich nowych produktów w roku 2009 i 2010, 2011 mierzone ilością sprzedaży i wielkością składki.
Nagroda wyjazd do Maroko.
W rankingu RDS – 2 miejsce za 2010r, nagroda wyjazd do Norwegii,
3 miejsce za rok 2011 i w połowie w 2012 – 1 miejsce.
Podczas pracy, jako Dyrektor Oddziału w Radomiu – 02.05.2000 – 31.03.2007;
WYNIKI W 2005 r.
– najlepszy oddział w Polsce w rankingu Dyrektorów Oddziałów
– nagroda GRAND PRIX za 2005r. dla najlepiej zarządzanego oddziału w
Regionie Południowy-Wschód – trzeci raz z rzędu – jako pierwszy i jedyny w Polsce,
– 1 miejsce w Regionie z zebranej składce life- global oraz IC Life
– 6 miejsce w Polsce w globalne produkcji life
– 1 miejsce w Regionie -% lapsów I-III /polis
– 1 miejsce w Regionie w składce na PUF-a
– 1 miejsce w Regionie w nabyciach i saldzie TFI – 13 w Polsce
WYNIKI W 2004 r.
– nagroda GRAND PRIX za 2004r. dla najlepiej zarządzanego oddziału w
Regionie Południowy-Wschód,
– 1 miejsce w Regionie w sprzedaży jednostek uczestnictwa TFI,
– 1 miejsce w Regionie w sprzedaży ubezpieczeń brutto i netto na
Przedstawiciela, oraz globalnie,
– 1 wychowanek z własnej rekrutacji – członek klubu MDRT,
– największy procent pracowników zakwalifikowanych do rocznych nagród
w postaci wycieczek zagranicznych w Polsce,
– nagroda Dyrektora Sprzedaży ING Nationale Nederlanden – wycieczka z
małżonką do RPA.
WYNIKI W 2003r.
– nagroda GRAND PRIX za 2003r. dla najlepiej zarządzanego oddziału w
Regionie Południowy-Wschód,
– 4 miejsce w Polsce (na 48 oddziałów) w ilości pozyskanych klientów do
OFE ING NN,
– 1 miejsce e Regionie Południowy-Wschód w tym rankingu,
– 2 miejsce w produkcji brutto i netto na agenta w Regionie Południowy
Wschód,
– 2 miejsce w rankingu TFI w Regionie Południowy-Wschód,
– 4 miejsce w Polsce w realizacji celów dla dyrektorów oddziałów w Polsce,
a pierwsze w Regionie Południowy-Wschód,
– nagroda Dyrektora Sprzedaży ING Nationale Nederlanden – wycieczka z
małżonką do Meksyku.
WYNIKI W 2002r.
– 2 miejsce w Polsce (na 49 oddziałów) w ilości pozyskanych klientów do
OFE ING NN,
– 2 miejsce w Polsce w realizacji celów na 2002r.,
– 6 miejsce w Polsce w produkcji ilości polis netto/agenta pomimo
największego bezrobocia ze wszystkich oddziałów w Polsce,
– nagroda Dyrektora Sprzedaży wyjazd do ISLANDII za wyniki 2003 r.,
– 18 miejsce w Polsce w sprzedaży jednostek TFI ING,
– 2 miejsce w regionie Południowy-Wschód w sprzedaży jednostek TFI ING,
– od dwóch lat (od początku trwania konkursów) co kwartał nagrody
finansowe od Prezesa PTE ING NN za wyniki.
WYNIKI W 2001r.
– 2 miejsce w Polsce (na 55 oddziałów) w ilości pozyskanych klientów do
OFE ING NN,
– 12 miejsce w Polsce (na 55 oddziałów) w realizacji celów dla dyrektorów
oddziałów na 2001r., nagroda – wyjazd z żoną na MALTĘ,
– 1 miejsce w Polsce w najmniejszej ilości lapsów po I-szej składce w
stosunku do polis,
– 13 miejsce w Polsce w sprzedaży jednostek TFI ING,
– 1 miejsce w regionie Południowy-Wschód w sprzedaży jednostek TFI ING.
WYNIKI W 2000r. (od 25 lutego 2000r. p.o. Dyrektora Oddziału)
– 3 miejsce w Polsce (na 61 oddziałów) w ilości pozyskanych klientów
do OFE ING NN za 2000r.,
– 1 miejsce w regionie Warszawa Zachód (na 9 oddziałów) w ilości
pozyskanych klientów do OFE ING NN za 2000r.,
– 17 miejsce w Polsce (na 61oddziałów) w realizacji celów dla dyrektorów
oddziałów na 2000r.- nagroda – wyjazd z żoną do IRLANDII,
– 2 miejsce w regionie Warszawa Zachód w realizacji celów dla dyrektorów
oddziałów na 2000r.,
– 13 miejsce w Polsce w sprzedaży jednostek TFI ING,
– 1 miejsce porównawcze w regionie Południowy-Wschód w sprzedaży
jednostek TFI ING.
Podczas pracy jako Unit Manager – 02.11.1998 – 30.04.2000;
– 1 miejsce w oddziale Radom 1 w wielkości produkcji spolisowanej
w 1999r.,
– 2 miejsce w oddziale Radom 1 w ilości pozyskanych członków OFE
ING NN w 1999r.,
– 3 miejsce w regionie Warszawa – Zachód w ilości pozyskanych członków
OFE ING NN – globalnie w 1999r.,
– 54 miejsce w Polsce w tej kategorii w 1999r.,
– rekord produkcji złożonej w 1999r. w oddziale Radom 1 – 162000 zł
składki rocznej złożony przez 11 osób,
– umiejętność typowania i wyboru agentów do pracy (zdobyli wiele
wyróżnień za pracę w oddziale Radom 1 i w Polsce, również do tej pory w
sposób ciągły),
– za osiągnięte wyniki zdobyłem nagrodę w postaci wycieczki do
Faro w Portugalii 1999 r. i do Zakopanego w 2000r.
Jako agent – 22.10.1997 – 02.11.1998;
– 1 miejsce w Regionie Warszawa-Zachód za najlepszy debiut w 1998 r.,
– 2 miejsce w Polsce za najlepszy debiut w 1998 r.(na ok. 5000 agentów),
– produkcję, którą zrobiłem w ciągu roku pracy na poziomie ponad
200000 zł.,
– pierwsze ubezpieczenie semi-grupowe 20 osób w oddziale Radom
– dwie rekordowe polisy 18000 zł. i 24000 zł. składki rocznej,
– wielokrotny pobyt na liście ‘’ 25 ‘’ najlepszych agentów w Polsce
– 28 poz. w rankingu najlepszych agentów w Polsce za 10 miesięcy 1998r.
w momencie nominacji na Unit Managera,
– 48 poz. w rankingu najlepszych agentów w Polsce w 1998 r.
– 2 miejsce rankingu oddziałowym za największą produkcję w oddziale