GRYWALIZACJA W SPRZEDAŻY NOWYCH PRODUKTÓW

/GRYWALIZACJA W SPRZEDAŻY NOWYCH PRODUKTÓW
GRYWALIZACJA W SPRZEDAŻY NOWYCH PRODUKTÓW2018-11-06T22:28:43+02:00

Grywalizacja w SPRZEDAŻY NOWYCH PRODUKTÓW, czyli jak ją przeprowadzić  – cele szkolenia:

Model grywalizacyjny opisuje szereg zasad, punktów, które muszą być wzajemnie połączone i zrealizowane, aby grywalizacja odniosła skutek. Połączenie tych zasad i reguł, zrealizowanie ich daje gwarancję wzrostu sprzedaży. Kluczem do tych działań jest postawa menagera wdrażającego grywalizację. To od jego komunikacji z podwładnymi zależy jak grywalizacja będzie przebiegała w zarządzanym przez niego zespole. W szkoleniu uczymy jakie elementy składają się na udaną rywalizację, co i jak powinien menager robić, aby tworzył grywalizację na potrzeby zarządzanego zespołu. Dajemy gotowy i sprawdzony instruktarz rywalizacji i gotowe materiały:

  • czym jest, kiedy i jak ją stosować?
  • instruktaż i zasady przeprowadzania grywalizacji
  • rodzaje strategii celów w grywalizacji i ich skuteczność- metoda odgórna podziału celów i metoda odwrotna, jak ją stosować, zalety i wady, konsekwencje
  • elementy wiedzy produktowej i sposoby ich weryfikowania według modelu D. Kickptrika
  • znaczenie korzyści dla klientów i sprzedawców
  • gry – techniki, metody, rodzaje
  • stosowanie technik wizualizacji do skuteczniejszego oddziaływania na sprzedawców i menagerów
  • kalibracja działań i kampaniach, generowanie pomysłów, Best practice, inspiracje i motywacja podległych pracowników.
  • zarządzanie sytuacyjne K. Blancharda i pragmatyczne i ich wpływ na wynik

Jesteś zainteresowany szkoleniem ? Zadzwoń 502 388 623 i sprawdź mnie. 

 

Metody grywalizacji stosowałem od ponad 20 lat. Wypracowałem swoje własne metody pracy, które sprawdziłem i wdrażałem w zespołach przez siebie zarządzanych. Począwszy od małych grup, aż po zespoły 600 osób. Moje metody działają i się sprawdzają. Wielu mnagerów z powodzeniem je stosuje. Oto moje dowody w konkretnych wynikach:

2007 – 2012.

Zarządzałem strukturą 10 oddziałów, 5 filii oddziałów, 6 placówek franczyzowych – razem 600 osób.

Nagroda za wyniki za rok 2007 – wyjazd z małżonką na Mauritius.

Najlepsze wdrożenia do sprzedaży wszystkich nowych produktów w roku 2009 i 2010, 2011 mierzone ilością sprzedaży i wielkością składki.

Nagroda wyjazd do Maroko.

W rankingu RDS – 2 miejsce za 2010r, nagroda wyjazd do Norwegii,

3 miejsce za rok 2011 i w połowie w 2012 – 1 miejsce.

 

Podczas pracy, jako Dyrektor Oddziału w Radomiu –  02.05.2000 – 31.03.2007;

 

WYNIKI W 2005 r.

 

najlepszy oddział w Polsce w rankingu Dyrektorów Oddziałów

– nagroda GRAND PRIX za 2005r. dla najlepiej zarządzanego oddziału w

Regionie Południowy-Wschód – trzeci raz z rzędu – jako pierwszy i jedyny w Polsce,

– 1 miejsce w Regionie z zebranej składce life- global oraz IC Life

– 6 miejsce w Polsce w globalne produkcji life

– 1 miejsce w Regionie -% lapsów I-III /polis

– 1 miejsce w Regionie w składce na PUF-a

– 1 miejsce w Regionie w nabyciach i saldzie TFI – 13 w Polsce

 

 

WYNIKI W 2004 r.

 

– nagroda GRAND PRIX za 2004r. dla najlepiej zarządzanego oddziału w

Regionie Południowy-Wschód,

– 1 miejsce w Regionie w sprzedaży jednostek uczestnictwa TFI,

– 1 miejsce w Regionie w sprzedaży ubezpieczeń brutto i netto na

Przedstawiciela, oraz globalnie,

– 1 wychowanek z własnej rekrutacji – członek klubu MDRT,

– największy procent pracowników zakwalifikowanych do rocznych nagród

w postaci wycieczek zagranicznych w Polsce,

– nagroda Dyrektora Sprzedaży ING Nationale Nederlanden – wycieczka z

małżonką do RPA.

 

WYNIKI W 2003r.

 

– nagroda GRAND PRIX za 2003r. dla najlepiej zarządzanego oddziału w

Regionie Południowy-Wschód,

– 4 miejsce w Polsce (na 48 oddziałów) w ilości pozyskanych klientów do

OFE ING NN,

– 1 miejsce e Regionie Południowy-Wschód w tym rankingu,

– 2 miejsce w produkcji brutto i netto na agenta w Regionie Południowy

Wschód,

– 2 miejsce w rankingu TFI w Regionie Południowy-Wschód,

– 4 miejsce w Polsce w realizacji celów dla dyrektorów oddziałów w Polsce,

a pierwsze w Regionie Południowy-Wschód,

– nagroda Dyrektora Sprzedaży ING Nationale Nederlanden – wycieczka z

małżonką do Meksyku.

 

WYNIKI W 2002r.

 

– 2 miejsce w Polsce (na 49 oddziałów) w ilości pozyskanych klientów do

OFE ING NN,

– 2 miejsce w Polsce w realizacji celów na 2002r.,

– 6 miejsce w Polsce w produkcji ilości polis netto/agenta pomimo

największego bezrobocia ze wszystkich oddziałów w Polsce,

– nagroda Dyrektora Sprzedaży wyjazd do ISLANDII za wyniki 2003 r.,

– 18 miejsce w Polsce w sprzedaży jednostek TFI ING,

– 2 miejsce w regionie Południowy-Wschód w sprzedaży jednostek TFI ING,

– od dwóch lat (od początku trwania konkursów) co kwartał nagrody

finansowe od Prezesa PTE ING NN za wyniki.

 

WYNIKI W 2001r.

 

– 2 miejsce w Polsce (na 55 oddziałów) w ilości pozyskanych klientów do

OFE ING NN,

– 12 miejsce w Polsce (na 55 oddziałów) w realizacji celów dla dyrektorów

oddziałów na 2001r., nagroda – wyjazd z żoną na MALTĘ,

– 1 miejsce w Polsce w najmniejszej ilości lapsów po I-szej składce w

stosunku do polis,

– 13 miejsce w Polsce w sprzedaży jednostek TFI ING,

– 1 miejsce w regionie Południowy-Wschód w sprzedaży jednostek TFI ING.

 

WYNIKI W 2000r. (od 25 lutego 2000r. p.o. Dyrektora Oddziału)

 

– 3 miejsce w Polsce (na 61 oddziałów) w ilości pozyskanych klientów

do OFE ING NN za 2000r.,

– 1 miejsce w regionie Warszawa Zachód (na 9 oddziałów) w ilości

pozyskanych klientów do OFE ING NN za 2000r.,

– 17 miejsce w Polsce (na 61oddziałów) w realizacji celów dla dyrektorów

oddziałów na 2000r.- nagroda – wyjazd z żoną do IRLANDII,

– 2 miejsce w regionie Warszawa Zachód w realizacji celów dla dyrektorów

oddziałów na 2000r.,

– 13 miejsce w Polsce w sprzedaży jednostek TFI ING,

– 1 miejsce porównawcze w regionie Południowy-Wschód w sprzedaży

jednostek TFI ING.

 

Podczas pracy jako Unit Manager –  02.11.1998 – 30.04.2000;

 

– 1 miejsce w oddziale Radom 1 w wielkości produkcji spolisowanej

w 1999r.,

– 2 miejsce w oddziale Radom 1 w ilości pozyskanych członków OFE

ING NN w 1999r.,

– 3 miejsce w regionie Warszawa – Zachód  w ilości pozyskanych członków

OFE ING NN – globalnie w 1999r.,

– 54 miejsce w Polsce w tej kategorii w 1999r.,

– rekord produkcji złożonej w 1999r. w oddziale Radom 1 – 162000 zł

składki rocznej złożony przez 11 osób,

– umiejętność typowania i wyboru agentów do pracy (zdobyli wiele

wyróżnień za pracę w oddziale Radom 1 i w Polsce, również do tej pory w

sposób ciągły),

– za osiągnięte wyniki zdobyłem  nagrodę w postaci wycieczki do

Faro w  Portugalii 1999 r. i do Zakopanego w 2000r.

 

Jako agent – 22.10.1997 – 02.11.1998;

 

– 1 miejsce w Regionie Warszawa-Zachód za najlepszy debiut w 1998 r.,

– 2 miejsce w Polsce za najlepszy debiut w 1998 r.(na ok. 5000 agentów),

– produkcję, którą  zrobiłem w ciągu roku pracy na poziomie ponad

200000  zł.,

– pierwsze ubezpieczenie semi-grupowe 20 osób w oddziale Radom

– dwie rekordowe polisy 18000 zł. i  24000 zł. składki rocznej,

– wielokrotny pobyt na liście ‘’ 25 ‘’ najlepszych agentów w Polsce

– 28  poz. w rankingu najlepszych agentów w Polsce za 10  miesięcy  1998r.

w momencie nominacji na Unit Managera,

– 48 poz. w rankingu najlepszych agentów w Polsce w 1998 r.

– 2 miejsce rankingu oddziałowym za największą produkcję w oddziale