Komunikacja zarządcza

Komunikacja zarządcza – cele szkolenia.

Zasady pracy menagera w Partyce są mało opisane w praktyce. Często są to modele teoretyczne. Szkolenie ma rozwinąć umiejętności w praktycznym stosowaniu komunikacji zarządczej. Dzisiejszy rynek pracownika stawia przed menagerami duże wyzwania komunikacyjne. W obliczu dynamicznych zmian rynkowych istotne jest dotarcie do pracownika, tak aby wyniki pracy były co najmniej zadowalające dla menagera. Szkolimy z technik i dajemy konkretne narzędzia dla menagera, a na szkoleniu, warsztacie min:

  • przywódca charyzmatyczny a transformacyjny
  • zasady zadawania pytań
  • błędy w zadawaniu pytań
  • lider formalny czy naturalny
  • władza a wpływanie, narzędzia wpływu
  • wizja
  • wzmacnianie autorytetu
  • zasada WIN-WIN
  • zasady pracy zespołowej
  • etapy zebrań
  • metody udzielania informacji zwrotnej

Jesteś zainteresowany szkoleniem ? Zadzwoń 502 388 623 i sprawdź mnie. 

Scroll to Top