Negocjacje

Negocjacje – cele szkolenia.

Temat negocjacji był, jest i będzie zawsze aktualny. Robimy to wszyscy komunikując się z innymi. W zależności od sytuacji negocjacje mogą być krótkie, szybkie jak długie i skomplikowane. Rozmówca musi od nas dostać informacje taki sposób, aby cały proces był zadowalający dla obu stron uczestniczących w negocjacjach.

  • techniki wpływania na decyzję klienta,
  • rodzaje pytań
  • pozytywne oddziaływanie na klienta
  • efektywność przekazu
  • techniki argumentacji
  • zasady i techniki wzmacniania przekazu
  • metody finalizacji negocjacji

Dzięki udziałowi w szkoleniu pracownicy poznają:

  • zasady wpływania na klienta
  • metody skutecznej argumentacji
  • skuteczne techniki przekazu
  • fazy negocjacji
  • sposoby finalizowania negocjacji

Jesteś zainteresowany szkoleniem ? Zadzwoń 502 388 623 i sprawdź mnie. 

Scroll to Top