Typy osobowości klientów i pracowników

Czy możliwe jest aby osobowość o typie flegmatyka podjęła szybką decyzję? Rozumienie typów osobowości pracowników, klientów pozwala zastosować właściwe metody perswazji.

Poznanie typów osobowości, ich mocnych i słabych stron pozwala na skuteczniejsze oddziaływanie i osiąganie celów w negocjacjach. Jak oddziaływać na poszczególne typy osobowości, testy osobowości dla uczestników szkolenia to elementy szkolenia.

Tematy szkolenia

  • typy osobowości Hipokratesa-Galena, słabe i mocne strony osobowości
  • komunikacja i oddziaływanie na poszczególne typy osobowości
  • ekstrawertyk i introwertyk
  • sposoby pracy z różnymi typami osobowości
  • oddziaływanie na poszczególne typy osobowości
  • testy osobowości

 Dzięki udziałowi w szkoleniu pracownicy poznają:

  • typy osobowości w kontakcie osobistym
  • mocne i słabe strony każdej osobowości
  • jak szybko można rozpoznać cechy osobowości klienta
  • zasady tworzenia relacji ekstrawertyka z introwertykiem
  • metody badania osobowości

Jesteś zainteresowany szkoleniem ? Zadzwoń 502 388 623 i sprawdź mnie. 

Scroll to Top