Zasady dobrej komunikacji

Zasady dobrej komunikacji – cele szkolenia.

Jak wiele można osiągnąć komunikując się właściwie z klientem, z pracownikiem. Jak wiele można uniknąć konfliktów, nieporozumień stosując zasady odpowiedniej komunikacji. A przecież klient czy pracownik wysyła sygnały, że nie zgadza się, nie akceptuje produktu, więc po co tracić czas na zbędne komunikaty? Lepiej słuchając i komunikując się można skuteczniej wpływać na rozmówcę. Jeżeli dodamy do tego umiejętność motywacyjnego oddziałania na pracownika, to wówczas efekty naszej pracy możemy zwielokrotnić. To samo możemy zrobić z klientem.

  • parafraza, klaryfikacja w rozmowie z klientem i pracownikiem
  • skuteczne wpływanie na rozmówcę
  • zasady argumentowania
  • Metoda Błyskawicznej Motywacji prof. M. Pantalona
  • metody rozwiązywania problemów w komunikacji

Jesteś zainteresowany szkoleniem ? Zadzwoń 502 388 623 i sprawdź mnie. 

Scroll to Top