Zasady dobrej komunikacji – cele szkolenia.
Jak wiele można osiągnąć komunikując się właściwie z klientem, z pracownikiem. Jak wiele można uniknąć konfliktów, nieporozumień stosując zasady odpowiedniej komunikacji. A przecież klient czy pracownik wysyła sygnały, że nie zgadza się, nie akceptuje produktu, więc po co tracić czas na zbędne komunikaty? Lepiej słuchając i komunikując się można skuteczniej wpływać na rozmówcę. Jeżeli dodamy do tego umiejętność motywacyjnego oddziałania na pracownika, to wówczas efekty naszej pracy możemy zwielokrotnić. To samo możemy zrobić z klientem.
- parafraza, klaryfikacja w rozmowie z klientem i pracownikiem
- skuteczne wpływanie na rozmówcę
- zasady argumentowania
- Metoda Błyskawicznej Motywacji prof. M. Pantalona
- metody rozwiązywania problemów w komunikacji
Jesteś zainteresowany szkoleniem ? Zadzwoń 502 388 623 i sprawdź mnie.